top of page
  • תמונת הסופר/תשלומית בוצר

עיצוב צימרים

עיצוב פנים לצימרים הוא עיצוב חווית אירוח לנופש.הציפייה של הנופשים היא להגיע לחוות חוויה מסוימת של רוגע, שלווה ופסטורליות. הם מצפים להיכנס לצימר יוקרתי ומושקע ואסטטי עד הפרט האחרון.



היופי בעיצוב צימרים הוא, שניתן לעצב לפי סגנון מסוים בצורה חופשית ומוגזמת בלי מחויבות לטעמו האישי וצרכיו האישיים של הלקוח, יש חופשיות מלאה לעיצוב חוויה מפ

המטרה העיקרית היא להבדיל את הצימר מצימרים אחרים באזור, היות והתחרות גדולה מאוד. הקו המנחה בעיצוב הוא לגרום לנופש תחושה נעימה של חופש ופינוק ע"י יצירת אווירה שהוא אינו חווה אותה במהלך שיגרת חיו.

היוקרה ואיכות הצימר צריכה להיות ניקרת לעין בכל סגנון עיצובי שיבחר, אם הוא מודרני או כפרי,העיקר שיהיה איכותי ומפואר ככל שניתן.כמובן שאבזור נכון ופרקטי עבור הנופש בעת שהייתו הקצרה בצימר, כמו: ג'קוזי מפנק, ברכת שחייה מרשימה, בקבוק יין משובח, קערת שוקולדים טעימה, זר פרחים רענן, חלוקים נעלי בד. כל אלה משדרגים מאוד את האירוח ומשאירים לנופש טעם של עוד ורצון לחזור בחופש הבא שלו.

צימרים הם עסק לכל דבר ולכן עליי להביא את כל הידע והניסיון שלי בתכנון ועיצוב עסקי ותדמיתי,על מנת שהלקוח שלי יקבל את התמורה להשקעתו הכספית. חופשה נעימה....

448 צפיות0 תגובות
bottom of page