top of page
  • תמונת הסופר/תשלומית בוצר

עיצוב בתים פרטיים

הבית הוא הדבר הבסיסי ביותר של האדם הרגשת הנוחות בתוכו, היא הדבר החשוב ביותר.זהו המקום האישי והפרטי שלו.המטרה שלי היא ליצור סביבת חיים מעוצבת ואסטטית, נוחה ופרקטית ללקוח שלי.

הלקוח צריך לאהוב את הבית שלו, לכן אני משתפת אותו בכל החלטה עד הפרט האחרון, ומקבלת את אישורו על מנת שזה יהיה הדבר הנכון ביותר עבורו.

אילו הן אחת הסיבות שכל בית יוצא שונה ומיוחד.ישנו פן מאוד פסיכולוגי ורגשי בעיצוב בית פרטי, יש להקשיב ללקוח ולקרוא בין השורות מה הוא באמת רוצה ומה החלומות שלו בפינתו החדשה.


בכל בית שלושה מוקדים עיקריים: סלון- פינת הטלוויזיה, מטבח וחדרי שינה. את תכנון הבית אני מבצעת לאחר הכרות מעמיקה עם הלקוח וההבנה מהו האזור בבית שבו הוא נמצא רוב שעות היום שלו עם משפחתו.

יש אנשים שאוהבים לבשל ולאפות ושעיקר ההתקהלות בבית היא סביב המטבח וארוחות משפחתיות, לכן בתכנון אני שמה דגש על איזור המטבח שיהיה מרחב מחייה משטחי שיש גדולים, אי נותן משטח עבודה גדול עם אחסון נח ומקומות ישיבה, כך שמי שמבשל במטבח נהנה מחברתם של שאר בני המשפחה בו זמנית.תכנון המטבח עצמו יקבל יחס מיוחד , איכותי ופרקטי.


ישנם אנשים שהסלון וצפייה בטלוויזיה הוא האזור הפעיל ביותר בבית, לכן גם כאן בתכנון אקצא שטח גדול ורחב ריהוט נח ורך, אבזור נכון ותכנון תאורה נכונה שמשתנה לפי זמני היום, כמו לדוגמה: תאורת אווירה נעימה לשעות הערב וכו'...

הרעיון העיקרי הוא עיצוב פרקטי ויעיל, נוח להתנהלות יום יומית של שיגרת חיי המשפחה, לצד אסטטיקה ויופי, חדשנות, ויצירתיות, עיצוב שלווה ונינוחות, עד לפרט הקטן ביותר.

צימרים הם עסק לכל דבר ולכן עליי להביא את כל הידע והניסיון שלי בתכנון ועיצוב עסקי ותדמיתי,על מנת שהלקוח שלי יקבל את התמורה להשקעתו הכספית. חופשה נעימה....



114 צפיות0 תגובות
bottom of page